close


一步步的往前走,離你嫁給我的日子剩不到100天了。

 我們卻除了只拍好婚紗之外什麼都沒做。 雖然課程結束了,但是還有很多其他的事情要做,比如說:就診開刀,國家考試,跟奶奶提親,請媽媽吃飯,試穿婚紗,訂喜帖喜餅,找婚禮顧問婚攝新祕作協商,試吃,小物,喜糖,音樂...... 關於婚禮的事,我分享的很少,因為我們才『剛起步』。

你很緊張,我很悠哉。

也許我不是真的很悠哉,我只是想要好好的確認我們的瑣事項目,再來個個擊破。這也算我們喜歡的腳踏實地,的一種吧。

不要緊張,我們聽聽音樂吧.......

看你肥滋滋的手急忙的FOX,亂槍打鳥的聽英文情歌,我想你聽的很急,很多時候沒有完整的把經典曲聽完,有時候,沒仔細聽還會聽到一些意境不是很好歌曲....別急,辛苦你了。

◎如果想光陰的故事--台灣純樸風:
音樂可以選用張艾嘉的童年。

◎如果想要美式普普風:
音樂可以選用貓王或者甲蟲樂團,喜帖印瑪麗蓮夢露。

◎如果想要都會純情風:
音樂,男生可以使用陳小春--神阿救救我吧。女生可以用陶晶瑩--解姐妹妹站起來。輕鬆又詼諧。

 
我在想,音樂這種柔性配備其實很重要。我一直在想我們的婚禮要什麼樣的風格......回想你同事的婚禮每個都走的是優雅氣質路線,但是我們想要的是美式婚禮,有一點點優雅,有很多的輕鬆,很多滿載的祝福。

你喜歡什麼風格呢!? 請你告訴我.....for you I will





When you're feeling lost in the night

When you feel your world just ain't right

Call on me, I will be waiting

Count on me, I will be there

Anytime the times get too tough

Anytime your best ain't enough

I'll be the one to make it better

I'll be there to protect you, see you through

I'll be there, and there is nothing, I won't do



[Chorus]

I will cross the ocean for you

I will go and bring you the moon

I will be your hero, your strength

Anything you need

I will be the sun in your sky

I will light your way for all time

Promise you, for you I will



I will shield your heart from the rain

I won't let no harm come your way

Oh these arms will be your shelter

No these arms won't let you down

If there is a mountain to move

I will move that mountain for you

I'm here for you, I'm here forever

I will be your fortress, tall and strong

I'll keep you safe, I'll stand beside you, right or wrong



[Chorus]



For you I will, lay my life on the line

For you I will fight, hmmm, for you I will die

With every breath, with all my soul

I'll give my word, I'll give it all

Put your faith in me

And I'll do anything



[Chorus]

Promise you, for you I will



arrow
arrow
    全站熱搜

    憨吉丸 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()